موسسه تشریفات ثمین|تشریفات مجالس,خدمات عروسی,برگزاری نامزدی

تعرفه تبلیغات در سایت
عنوان عکسعنوان عکسعنوان عکسعنوان عکس
عنوان عکسعنوان عکسعنوان عکسعنوان عکس
عنوان عکسعنوان عکسعنوان عکسعنوان عکس
عنوان عکسعنوان عکسعنوان عکسعنوان عکس
عنوان عکسعنوان عکسعنوان عکسعنوان عکس

جستجوگر

یافته ها در جستجو

    تور مالدیو
    تور لحظه آخری مالدیو
    www.arshantour.net

    تشریفات عروسی
    تشریفات مجالس عروسی
    www.zhinowp.com

    تشریفات عروسی
    تشریفات مجالس عروسی
    www.tashrifatalef.com

    تشریفات مجالس
    تشریفات عروسی
    www.tashrifatsabour.com

    دیوارپوش پی وی سی
    دیوارپوش PVC
    www.azaran.com

    طرح لبخند
    اصلاح لبخند لثه ای
    www.drmabolghasemi.com

    کاشت مو sut
    هزینه کاشت مو sut
    www.clinichairtransplantation.com

    قیمت تور استانبول
    تور لحظه آخری استانبول
    www.alefbatour.com

    تور لحظه آخری آنتالیا
    آفر تور آنتالیا
    www.mehrparvaz.com

    Tehran Hotel
    Tehran Hotels,Iran Hotels
    www.iran-passenger.com

    دستگاه برش لیزری
    قیمت دستگاه لیزر
    http://www.personageco.com

    طراحی سایت
    طراحی سایت اختصاصی
    www.papgroup.ir

    <
    رفع بوی بد فاضلاب
    تخلیه چاه آریا
    www.evacuation.ir

    شرکت غرفه سازی نمایشگاهی
    شرکت غرفه سازی رایکا سازان
    www.raykasazan.com

    بهترین تشریفات مجالس
    تشریفات مجالس اسداللهی
    www.khadamatmajales.com

    برگزاری تشریفات عروسی
    تشریفات مجالس ثمین
    www.tashrifatsamin.com

    عینک طبی
    قیمت انواع فریم عینک طبی
    www.maadrac.com

    تشریفات مجالس
    تشریفات مجالس پارت
    www.peyvandema.com

    قطعات پله برقی
    پله برقی فوجی
    www.fuji-lift.com

    قیمت مبلمان اداری
    قیمت مبلمان اداری محیط آرا
    www.mohitara.com

    Iran Hotel
    Best Hotels in iran
    www.ferdowsihotel.com

    تشریفات مجالس عروسی
    تشریفات مجالس شمال تهران
    www.maghsoudloocatering.com

    جلوگیری از پیری پوست
    راههای جلوگیری از چروک صورت
    www.thalgoparis.com

    مبلمان اداری
    قیمت مبلمان اداری فضاگویا
    www.fazagooya.com

    جراحی بینی گوشتی
    عمل جراحی بینی
    www.iran-plasticsurgery.ir

    تشریفات عروسی
    تشریفات مجالس ملل
    www.melalceremony.com/

    قیمت آتلیه کودک
    تعرفه عکاسی کودک
    www.photokafshdoozak.com

    قیمت مبلمان اداری
    صندلی اداری ارزان
    www.afn-furniture.com/

    عطر مردانه
    فروش بهترين خوشبوترين عطر و ادکلن های زنانه و مردانه
    www.atrara.ir

    کلاس کنکور
    آموزشگاه کنکور راه اندیشه
    www.raheandisheh.ir

    کاغذ دیواری خارجی
    فروشگاه اینترنتی پارسیان آذین زند
    www.azinzand.com

    تور هند
    تور لحظه آخری هند
    www.asemanabi.net
    طراحی سایت وبهینه سازی سایت :پیام آوران پارسیان

    پر مخاطب ها

      برچسب ها

      در دوره و زمانه ای هستیم که اکثر افراد جامعه تمایل دارند که هرچه بیشتر خاص تر دیده شوند، این موضوع در برگزاری مراسمات و مهمانی های آنها نیز تاثیر گذاشته و همه می کوشند تا مراسم عروسی یا مهمانی هایشان به بهترین شکل و مجلل برگزار شود. با رعایت چند نکته مختصر و کوچک می توان مهمانی ها و مجالس را به مراسمی خاص و با شکوه تبدیل کرد. با ما همراه باشید.

      شمع آرایی برای چه مراسمی بهتر و شیک تر است

      شمع آرایی به معنای زیباسازی و آراستن مکانی برای یک رویداد خاص با استفاده از شمع می باشد. از آنجایی که امروزه شمع آرایی یک هنر به شما می آید، لازم است تا کسانی که در این حیطه فعالیت می کنند مانند مسئولان تالارها و مجریان مراسم های خاص، دوره ها و نکات لازم را در ارتباط با زیباسازی با شمع آرایی فرا گرفته باشند. از گذشته تاکنون استفاده از شمع در بسیاری از سنت ها و فرهنگ ها رایج بوده است و امروزه شمع ها در قالب کاربرد های گوناگون برای چیدمان مجالس و زیباسازی دکوراسیون و مراسم های مختلف استفاده می شوند. 

      یکی از روش های شمع آرایی استفاده از عناصر طبیعی مانند گیاهان و گل ها در کنار آن می باشد. به عنوان مثال شما می توانید از شمع ها و گل ها برای زیباسازی سفره های عقد استفاده کنید که بسیار در زیبایی آن موثر می باشد. روش دیگر استفاده از اکلیل بر روی شمع است. اکلیل رنگ های مختلف باعث می شود تا پوسته ی روی شمع شامل رنگ های مختلفی شود و در زیبایی محیط موثر باشد.
      استفاده از ربان و اشیا تزئینی بر روی شمع ها، استفاده از شمع های فانتزی، استفاده از شمع ها درون لیوان های مخصوص، ظروف شیشه ای و یا بر روی جام های طلایی و ... نیز از پیشنهاداتی است که می تواند برای زبیاسازی با شمع موثر واقع شوند.

      نکات ضروری برای ورود عروس و داماد چیست

      جشن عروسی یکی از بی نظیرترین جشن ها در طول زندگی هر فردی می باشد به طوری که زوجین تمایل دارند این جشن به بهترین نحو ممکن صورت پذیرد. حال لازم است بدانید رسم و رسومات مختلفی برای برگزاری جشن عروسی وجود داشته که یکی از مهمترین این رسومات وارد شدن عروس و داماد می باشد. دقت داشته باشید یکی از موارد بسیار مهم در مورد وارد شدن عروس و داماد انتخاب درست تالار عروسی می باشد؛ به طوری که بسیاری از سالن های مجهز، دارای مسیر مجزا برای عبور عروس و داماد بوده که شما می توانید این قسمت را با گلبرگ های گل و تزیینات مناسب با تم عروسی تزیین نمایید. حال اگر تالاری که شما انتخاب کرده اید دارای مسیر مجزا برای ورود عروس و داماد نباشد می توانید خودتان مسیر را انتخاب کرده و آن را با گل ها و تزیینات مزین نموده و یا مسیر ورودی را با پارچه ای از تور و مروارید و گل آرایی ویژه، زیبا تر کنید.

      از جمله دیگر نکات مهم و ضروری برای ورود عروس و داماد مزین کردن ورودی آنها می باشد به طوری که لازم است بدانید شما می‌توانید با تشریفات مجالس خاصی قرارداد بسته و با هماهنگی مسئول تدارکات در قسمت ورودی تان نورافشانی و نورپردازی درخواست کنید، البته افراد زیادی تمایل دارند که قسمت ورودی عروس و داماد کاملا ساده باشد اما استفاده از نورپردازی های خاص و تزیینات مناسب از جمله گل آرایی درست می تواند موجب شود که مسیر ورودی شما کاملاً مشخص شده و جذابیت بیشتری به مراسم عروسی شما بدهد.

      نقش ساقدوش ها در ورود عروس و داماد

      یکی از مواردی که امروزه در مراسم عروسی نقش به سزایی دارد نقش ساقدوش ها است. به طوری که شما می توانید در مراسم عروسی تان از اقوام نزدیک خود کمک بخواهید تا برای شما نقش ساقدوش را ایجاد کنند. دقت داشته باشید این افراد به راحتی می‌توانند در نظم دهی مراسم نقش بزرگی ایفا نموده به گونه‌ای که قبل از ورود عروس و داماد می توانند با حرکت با پلاکارد یا شمع در طول مسیر حضور عروس و داماد را اطلاعرسانی کرده و میهمانان را برای حضور عروس و داماد آماده نمایند. لازم است بدانید استفاده از ساقدوش ها که مسیر ورودی شما را گلریزان می کنند علاوه بر نظم دهی بیشتر به مجالس می تواند در زیبایی و خاص شدن عکاسی و فیلمبرداری عروسی تان نیز کمک کند. حال دقت داشته باشید اگر ساقدوش ندارید می توانید از کوچولو های مجلس بخواهید تا این کار را برایتان انجام دهند. البته واضح است که اگر این کار توسط بزرگترها صورت گیرد نظم بیشتری خواهد داشت.

      نکات مهم در ورود عروس و داماد

      علاوه بر آنچه بیان شد یکی دیگر از نکات بسیار مهم در خصوص وارد شدن عروس و داماد انتخاب درست دسته گل می باشد به طوریکه اگر شما دسته گل آبشاری و بلندی داشته باشید بهتر است در هنگام ورود دستتان را در دست همسرتان حلقه کرده و دسته گل را به صورت متمرکز با دو دست نگه دارید و اما اگر دسته گل شما کوچک باشد بهتر است عروس دست خود را در دست داماد گره زده و دست دیگرش را که دسته گل در آن قرار دارد تا پهلو خم کند. همچنین دقت داشته باشید که در مسیر ورود عروس و داماد بهتر است با گامهای آرام از مقابل میهمان گذشته و خیر مقدم کوتاهی به میهمانان خود عرض کنند.

      تشریفات مدرن مهمانی ها به چه صورت است

      در گذشته مهمانی ها ساده و در منزل برگزار می شد. اما امروزه مهمانی ها به شیوه ای مدرن تر و بسیار تشریفاتی تر در منزل یا جای دیگری برگزار می شود. در تشریفات مدرن مهمانی، به همه نکاتی که در جشن های دیگر باید به آن دقت نمود نیز دقت می شود و اهمیت داده می شود. در مهمانی های خانگی معمولا هزینه هایی که برای تشریفات مدرن مهمانی پرداخت می شود معمولا کمتر از هزینه ای است که برای یک جشن نامزدی یا عروسی پرداخت می شود. با استفاده از شرکت هایی که در زمینه تشریفات مهمانی تجربه و مهارت دارند، شما می توانید در مهمانی های خود با خیالی راحت به مهمانان خود برسید و از نظر پذیرایی و سایر قسمت های مهمانی هیچ گونه استرس و نگرانی نداشته باشید.

      میزآرایی یکی از مهمترین قسمت ها در مهمانی های مدرن امروزی است که خانم ها به آن بسیار اهمیت می دهند. در واقع هر اندازه که غذای شما خوشمزه باشد اما تزیینات آن درست و زیبا نباشد، در نظر مهمانان زیاد جلوه ای ندارد. بنابراین قبل از هر چیز در تدارک تشریفات مهمانی ها، باید به فکر میزآرایی باشید. برای این منظور اگر خودتان اینکار را به صورت حرفه ای انجام می دهید، می توانید خودتان آن را انجام دهید. اما اگر در این زمینه تبحری ندارید بهتر است از شرکت های تشریفاتی برای مهمانی خود استفاده کنید که این کار را به صورت کاملا تخصصی و حرفه ای می توانند برای شما با کمترین هزینه انجام دهند. میزآرایی باید با توجه به تعداد مهمانان و غذاهای سرو شده صورت پذیرد. میز آرایی می تواند ادغام زیبایی از گل آرایی و شمع آرایی باشد که در چشم میهمانان بسیار زیباتر و جذاب تر جلوه کند.

      نکته ای که برای بسیاری از خانم ها سخت و آزاردهنده است، تهیه غذا برای مهمان هاست، به خصوص زمانی که مهمان ها تعداد بالایی داشته باشند. در این هنگام خانم ها دچار استرس می شوند. با استفاده از شرکت های تشریفاتی شما دیگر نگرانی از جهت پخت غذاها نخواهید داشت. این شرکت ها با تجربه ای که در زمینه تهیه غذا برای مهمانی ها و مجالس دارند، می توانند بهترین غذا را با توجه به ذائقه و سلیقه شما آماده نموده و آن را برای شما سرو کنند. بنابراین شما می توانید انواع غذاهای فرنگی و ایرانی جدید را برای مهمانی های خود از کترینگ عروسی سفارش دهید و نگرانی از لحاظ پخت غذا نداشته باشید که یکی از نکات مثبت در تشریفات مهمانی ها است.

      نویسنده : ادمین بازدید : 17 تاريخ : يکشنبه 31 شهريور 1398 ساعت: 12:56